Poniżej podaję linki do tutorialu, gdzie możecie obejrzeć i utrwalić sobie umiejętność korzystania z edytora graficznego w toku trwania programu, czyli jak w trakcie trwania ułożonego programu dorysować własne elementy i zapiać je w banku przedmiotów.
▼
Uczymy się interaktywnie
▼
▼
Prezentacje on-line
▼
Elektroniczne książeczki
▼
Infografiki, plakaty
▼
Avatary
▼
Chmury wyrazów
▼
Animacje
▼
Quizy, gry, zabawy interaktywne
▼
Komiksy
▼
Programowanie
▼
piątek, 29 marca 2019
Programowanie w Baltie
Baltie - korzystanie z edytora graficznego w toku programu.
Poniżej podaję linki do tutorialu, gdzie możecie obejrzeć i utrwalić sobie umiejętność korzystania z edytora graficznego w toku trwania programu, czyli jak w trakcie trwania ułożonego programu dorysować własne elementy i zapiać je w banku przedmiotów.
Poniżej podaję linki do tutorialu, gdzie możecie obejrzeć i utrwalić sobie umiejętność korzystania z edytora graficznego w toku trwania programu, czyli jak w trakcie trwania ułożonego programu dorysować własne elementy i zapiać je w banku przedmiotów.
czwartek, 7 marca 2019
Programowanie w Scratch
Witajcie
Za nami cykl lekcji z zakresu programowania w Scratch.
Poniżej znajdziecie krótkie filmy instruktażowe, które będą dla Was dodatkowym wyjaśnieniem treści realizowanych na lekcji.
Przyjemnego programowania :)
Za nami cykl lekcji z zakresu programowania w Scratch.
Poniżej znajdziecie krótkie filmy instruktażowe, które będą dla Was dodatkowym wyjaśnieniem treści realizowanych na lekcji.
Przyjemnego programowania :)
Labirynt: